Klan multigamingowy

Sezon Bogactwa nadchodzi!

Witajcie Strażnicy!

Sezon Włóczęgi dobiega końca – w tym tygodniu możecie się cieszyć potrojonymi punktami rangi niesławy, więc jeśli ktoś jeszcze nie ma triumfu za reset rangi i chciałby go zdobyć, to ma ostatnią okazję w tym sezonie.

Tymczasem Bungie stopniowo odkrywa rąbka tajemnicy odnośnie nowego Sezonu Bogactwa, startującego już 4 czerwca . Pojawił się nowy kalendarz, ujawniający tajemnicze pola – Kielich Bogactwa oraz zadanie na Egzotyczną Broń:

Oprócz tego ujawniono konkretny plan dawkowania zawartości na przyszły sezon, który potrwa do końca sierpnia:

Wraz ze startem sezonu dostaniemy więc przede wszystkim nową aktywność 6-osobową zwaną Menażerią, a sześć godzin później wejdzie wyczekiwany najazd, Korona Smutku.

Kolejne tygodnie przyniosą nam kolejno: nowego bossa w Menażerii i zadanie na wyrzutnię rakiet Prawda (11.06), kolejnego bossa Menażerii oraz zadanie Żelaznej Chorągwi (17.06), Menażerię w trybie heroicznym (25.06), zadanie na kolejną broń egzotyczną – Luminę (02.07), Salę Danin i Chwile Triumfu – na razie owiane tajemnicą (09.07) oraz wakacyjny event Przesilenie Bohaterów, w trakcie którego Gambit będzie bezpłatny dla wszystkich graczy Destiny 2 (30.07). Nie oznacza to jednak, iż jest to zamknięta lista nowości – w końcu zadanie na Godzinę Zero było totalną niespodzianką i jednocześnie ogromnym hitem.

Kolejny sezon oznacza zwiększenie poziomu mocy – tym razem do 750. W Sezonie Włóczęgi gracze otrzymali możliwość szybszego wbicia poziomu za pomocą zestawu zleceń Gambitu. W Sezonie Bogactwa będzie jeszcze prościej – pierwsze zadanie po resecie wprowadza nas w historię, jednocześnie oferując przypływ mocy do poziomu 690.

Zadanie prawdopodobnie sprezentuje nam Calus, a jego celem będzie zbieranie fragmentów Kielicha Bogactwa w całym Układzie Słonecznym. Ukończenie zadania jest wymagane do odblokowania nowego Najazdu. Na szczęście wystarczy wykonać go tylko na jednej postaci – pozostałe dwie po jego ukończeniu również dostaną ekwipunek na moc 690.

BENEDYKT 99-40

Włóczęga to już przeszłość. Wzmocnienia mocy otrzymywane od niego zostaną obniżone, gdy postać osiągnie 700 poziom mocy.  Co więcej, wzmocnienia zostaną obniżone jeszcze bardziej po osiągnięciu poziomu 720. W tym sezonie to Benedykt 99-40 pozwoli Wam na szybkie wbicie 750 poziomu mocy. Już w marcu Bungie zapowiadało, iż w 7 sezonie zlecenia złomiarza zostaną wycofane. W ich miejsce Rusznikarz oferował będzie wybór codziennych i tygodniowych zleceń do kupienia za materiały rusznikarskie. Podobnie jak w zleceniach złomiarza, zawierać będą one między innymi rdzeń wzmocnienia w nagrodę za ukończenie.

MENAŻERIA

To nowa aktywność 6-osobowa (do tej pory zarezerwowana dla Najazdów), z możliwością dobierania graczy (za wyjątkiem trybu heroicznego). Odbywać się będzie na Lewiatanie, w zaginionych skarbcach Calusa. Jeśli wierzyć opisom i zwiastunom, nowy tryb polegać będzie na nawigacji poprzez labirynt ciągle zmieniających się ścieżek i wrogów, co brzmi dziwnie znajomo. Zapowiada się połączenie Nieskończonego Lasu z trybem wielu fal przeciwników jak na Studni Światła czy Protokole Eskalacji.

Nagrodą za aktywność będą wybrane przez gracza specyficzne zbroje oraz broń, a wszystko za sprawą Kielicha Bogactwa i odpowiednich run (brzmi trochę jak Kostka Horadrimów z Diablo II). Z czasem możliwe również będzie ulepszenie Kielicha, co pozwoli na zdobywanie coraz większych bogactw.

KORONA SMUTKU (CROWN OF SORROWS)

Bungie zdecydowało się na kontynuację historii Imperatora Grubaska, uwielbiającego złoto, wino i mięciutkie siedzenia (a także kolor fioletowy). 😉 Pierwszy rajd polegał na wkupieniu się w łaski Calusa, a w kolejnych – Pożeracz Światów i Iglica Gwiazd – wykorzystano nas do wykonania za niego czarnej roboty. Ciekawe co wymyśli teraz?

Najazd startuje na zasadach sprawiedliwej rywalizacji, określonych przez Bungie jako “Próba”. Wszyscy gracze zmagający się o tytuł pierwszych na świecie będą mieli utrudnione zadanie, gdyż przez pierwsze 24 godziny moc powyżej pewnego poziomu nie będzie przynosiła żadnych korzyści w danej walce (np. w pierwszej walce każdy poziom powyżej 700 będzie przynosił graczom żadnych korzyści, a w ostatniej – każdy powyżej 720). Spodziewajcie się sporego wyzwanie, ponieważ już pierwsze starcie wymaga 715 poziom mocy.

Dodatkowym utrudnieniem będzie wyłączenie najazdów Ostatnie Życzenie i Bicz Przeszłości do czasu pomyślnego ukończenia najazdu Korona Smutku.

Niestety w naszej strefie czasowej rajd rozpocznie się o 1 w nocy, co dla niektórych pozostaje dość sporym utrudnieniem. 😉

JAK ZACZĄĆ WYŚCIG?

Społeczność przygotowała już poradnik, który krok-po-kroku, minuta po minucie, doradzi Wam co robić, aby jak najszybciej podbić poziom mocy w ramach przygotowania do wyścigu o tytuł pierwszych na świecie w najeździe Korona Smutku. Jest też infografika, która nieco bardziej ogólnie przedstawia możliwości wbijania poziomu:

Oczywiście ukończenie najazdu odblokuje najazdy SOTP i LW, więc jeśli chcecie trochę wolniej wbić poziom mocy, to śmiało możecie je dopisać do tej listy.

NOWE BRONIE I ZBROJE

Wraz z nowym sezonem standardowo pojawią się też zadania na zdobycie unikalnych broni (i zarazem triumfów) ze Szturmu, Gambitu i Tygla:

Oprócz tego zaprezentowano nam również inne bronie oraz zbroje możliwe do zdobycia w tym sezonie. Większość z nich wpasowuje się w kolorystykę faworyzowaną przez Calusa.

CO JESZCZE?

Eververse zmienia oprawę wizualną. Każdy nowy przedmiot Eververse z Sezonu Bogactwa dostępny będzie do bezpośredniego zakupu za srebro albo jasny pył. Większość z tych ofert będzie ograniczona czasowo, a nowe przedmioty pojawiać się będą co tydzień. Jasne engramy będą zawierać ulubione przez społeczność klasyczne przedmioty, ze szczególnym naciskiem na „Największe hity roku pierwszego”. 

– Wzmocnienie “Wyborne dostrojenie” (szansa na otrzymanie wybornego engramu przy pokonywaniu wymagających wrogów lub kończeniu meczów Tygla) zostanie zresetowane do wartości dwóch ładunków na postać.

NERFY

Czymże byłoby Bungie, gdyby czegoś nie znerfiło? Przepraszam, „naprawiło”.

Szepty Czerwia przechodzą kolejną metamorfozę – zmiany przywracają zasobność magazynku do 18 pocisków, ale celne strzały nie będą już powodować przywrócenia amunicji,  a jedynie przeładują ją z istniejącego magazynka. Działanie takie same jak podczas przebywania w wyrwie czarownika z butami Luny. No bo czemu nie, przecież wcale nie trzeba było się natrudzić, żeby tą broń zdobyć. 😉

Symulant snu – zmniejszono obrażenia od rykoszetów zadawane bossom i zmodyfikowano zachowanie przy trafieniach precyzyjnych.

Lord Wilków stał się zbyt popularnym wyborem na aktywności PvE, w związku z czym jego obrażenia zmaleją o 20%. Zmianie ulega również aktywacja cechy „Wypuść wilki”.

As Pik – Memento Mori przestaje działać, jeśli schowasz broń, a obrażenia zadane na PvP w trakcie trwania bonusu zostały zmniejszone.

– Pamiętajcie także o ogłoszonym pod koniec kwietnia nerfie Skowytu Luny i Niezapomnianego.

Czaszka Ahamkary, Orfeusz i Protokół Feniksa otrzymują coraz mniejszą energię superzdolności, w efekcie utrudniając jej odnowienie.

– Zmniejszono limit uzyskiwanej energii dla Odłamków Galanora i Ursa Furiosa.

– Zmniejszono z 15% do 8% ilości energii uzyskiwanej dzięki Kamizeli Gwisina na PvP; na PvE bez zmian.


© 2019 Zbrojownia